Dameklubben

Hej alle torsdags-damer

I ønskes alle hermed et rigtigt godt nytår.

Ifølge kalenderen er det tid til at forberede den nye golfsæson for Dameklubben i Hirtshals Golfklub.  1. start er sat til torsdag, den 6. april, hvis vejret altså tillader det.

… så skynd Jer at melde Jer til – der hænger tilmeldingssedler i damernes opslagmapper i gangen, som vi beder Jer udfylde og lægge i vores postkasse i damernes omklædningsrum. Sidste frist for tilmelding er 1. marts 2017. Der kan også tilmeldes på vedhæftede tilmeldingsblanket til Else Bak  eller Ingerlise Thaarup. En del har allerede tilmeldt sig, så de skal intet foretage sig.

For en god ordens skyld kan vi oplyse at bestyrelsen har konstitueret sig som følger:

Ingerlise Thaarup -formand

tlf. 40409551

Ingerlise.thaarup@skolekom.dk

Nanna Frederiksen – næstformand og madmor

tlf. 26168967

nanna@email.dk

Hanne Eliasen – kasserer

tlf. 40441310

hbeliasen@gmail.com

Else Bak – scorekort og regulering

tlf. 30437285

ebjb@mail.dk

Mette Wagner - sekretær

tlf. 28623059

memaluwa22@gmail.com

Vi håber at se jer alle til en ny sæson, og når vi har alle tilmeldinger på plads, vil vi udsende

program for sæsonen 2017, deltager- og e-mailadresseliste, samt spilleplaner for den første måned

Har I spørgsmål, er I velkommen til at ringe eller maile til en af os fra bestyrelsen.

På gensyn til den nye golfsæson.

 

Velkommen til nye medlemmer i Torsdags-Dameklubben

Er du ”dame” og medlem af Hirtshals Golfklub, og er dit handicap max. 54 (altså 60 slag), er du meget velkommen til at deltage i vores dameklub.

Har du lyst til at være medlem af klubben, bedes du venligst udfylde tilmeldingsblanket, der ligger i lomme i Dameklubbens opslagsmappe på væggen i klubhuset, og aflevere den jfr. nedenfor.

Du kan også få en gratis prøveperiode på 4 uger, hvor du kan gå med en du kender eller en fra bestyrelsen. Du skal blot kontakte den du ønsker at gå med eller en fra bestyrelsen.

Årskontingent for at være medlem er p.t. kr. 150,00. Der betales derudover matchfee med kr. 25,00, hver gang du deltager i en torsdagsmatch.

Vi starter sæsonen, den 1. torsdag i april måned – hvis vejret tillader det. Der spilles 18 huller hver torsdag – med undtagelse af 1. torsdag i månederne maj, juni, juli, august og september, hvor der er spisning kl. 18.30. og hvor vi mødes i klubben kl. 16.00 og spiller 9 huller i forskellige matchformer. Spisning er p.t. sat til kr. 75,00.

Dameklubben holder den 1. torsdag i maj 2016 orienteringsmøde, således at medlemmerne kan blive orienteret om, hvad der sker i den nye sæson

Mødet starter med spisning kl. 18.30 – kr. 75,00 pr. kuvert. Du er velkommen til at deltage i mødet. Tilmelding kan ske på tilmeldingsseddel, der ligger på bordet i damernes omklædningsrum, eller ved fremsendelse af mail til en af nedenstående mailadresser.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte en fra bestyrelsen, jfr. ovenfor.

På bestyrelsens vegne

Ingerlise Thaarup

Beretning damedag 2016

Så er sæsonen 2016 desværre slut. D. 29. september var sidste spilledag i denne sæson. Vejret har været med os og ikke mindst i maj og september har vi kunnet fået luftet vores sommer dress. Men på den sidste spilledag fik vi at føle at efteråret er på vej.

Torsdag d. 6. oktober afholdte vi vores årlige generalforsamling.

Vi har i år været 46 spillere.

Sæsonen startede med den første match torsdag d. 7. april, og vi havde i alt 4 matcher i denne måned.

D. 12. maj havde vi årets for sjov match med efterfølgende orientering om sommerens program og derefter spisning. I maj havde vi i alt 3 matcher.

I juni startede vi med en for sjov match d. 2. med spisning.

Derefter var vi d. 12. juni arrangører af matchen ”Slå et slag for kræft”.

Birgit Kastrup, Nina Vinther og bestyrelsen var tovholdere.

Der deltog 111 og vi fik samlet 22.605 kr. ind

Vindere blev

A rækken damer  Jenni Vidarson

B rækken damer  Hanne Eliasen

A rækken herre    Bo Johansen

B rækken herre    Ivan Christensen

Vi kunne virkelig mærke opbakningen fra de lokale handlende, da vi havde mange flotte præmier og de sponserede også maden efter matchen.

Sponsorerne var: Slagter Winther, Jørgen Thaarup, Super Brugsen, Spar Magrethevej, Bygma, N.O Hausgaard, Alle bankerne i byen, Mimosa, Matas, Unik Carlo.

Alt i alt en god dag, hvor vejret var med os. Vi takker for alle dem der deltog og vore sponsorer.

Resten af juni spillede vi 3 matcher.

Torsdag d. 7. juli havde vi igen spil og spisning.

Resten af juli spillede vi 3 matcher.

D. 4. august igen spisning og spil. Resten af august spillede vi 3 matcher.

Lørdag d. 2. september var vi på heldagstur til Skagen med 26 deltagere

Resten af september spillede vi 3 matcher.

Efter generalforsamlingen var der valg til bestyrelsen. Jytte Mortensen og Ruth Andersen takkede af efter lang og tro tjeneste og nyvalgt blev Else Bak og Mette Wagner.

Formand Ingerlise Thaarup.